söndag 29 maj 2011

LOVE

  
 Igår gifte sig Karin med sin Erik i Veta kyrka. Karin är min arbetskamrat på IKEA:) Dem båda var jättefina och och kyrkan låg vackert ute på slätten vid Mantorp. Deras lycka och glädje smittades verkligen av sig:))
                                  



 Hade en stort leende på läpparna hela tiden:))
 Hennes bröllopsklänning var jätte vacker med
 ena axeln bar.  

 





mina arbetskamrater från IKEA
min bröllops strass:)
           


Efter bröllop hade jag och Elin grill premiär..
med grillspett som var gör gött!
Som sedan ledde till Gubbkväll med gamla godingar med uffe lundell, mauro scocco,Winnerbäck och Eldkvarn..med Röd vin och Whiskey! Sedan dans på Harrys!!

Dessa Tulpaner vill jag ge till min mamma på Morsdag!
Du är BÄST!


1 kommentar:

  1. tack, min älskade dotter
    det värmer när man sitter ensam i Karlstad
    när familjen finns på olika orter.
    ha en god kväll

    SvaraRadera