tisdag 14 juni 2011

Inspiration




Idag har vi haft KOMIN dag:) Det innebar att vi tog bilarna från IKEA parkeringen och körde så långt ut på Östgöta slätten som man kan komma:) Mitt ute på landet i en ladugård var det som att kliva rakt in i en inredningstidning.
Paret Markus och Björn driver
inredningsbutiken Country Interior Scandinavian som ett fritids sysselsättning:) Helt underbar butik som säljer både gamla omgjorda auktions fynd till nya inredningsprylar med country stil:) Dom har öppet för större grupper på efterfrågan. Nu efter midsommar ska de även hålla öppet på torsdags eftermiddag. Paret har varit med i flera inrednings magasin och vi fick även gå in i deras hus på fika, när man klev innanför dörren på deras omgjorda flygel kunde man bara gapa av förundran och man gick med ett leende på läpparna och tog in inspiration.
Så mycket inspiration att jag köpte hjort horn..jag som egentligen är livrädd för uppstoppade djur:) men nu hänger den fint över min spegel som smyckeshängare:) 
På gården fanns även ett stall och ett super vackert växthus:)
Var verkligen en grymt inspirerande dag!!



 



Inne i stallet

Växthuset


en oas




super god hembakad rabarber /hallon kaka


köpte mig en smyckeshängare:)














 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar