måndag 25 juli 2011

oyeah 25!

 25 års fest

Nu har jag passerat en milstolpe i mitt liv:) Nämligen hälften av 50! Detta ville jag fira tillsammans med mina bästa! På Karlstads Vattenskidsklubb smällde vi upp ett 40kvm stort tält med tanke på att alla tecken visade på spöregn; och spöade gjorde när mamma och jag var där på fm och stökade..men sen 16 när alla kom så sken solen över Örsholmstjärn:) Och det blev en perfekt soliga 25 års fest med mkt skratt, mat, lekar, såpbubblor, dans,presenter,dricka och sång!
Som sedan avslutades med discodans på bluemoonbar!
Hade en underbar 25 års fest och känner mig rejält infirad i denna gedigna ålder:))


Välkomstbål serverad i IKEA vattenkanna och små snittar
Tjejerna minglar på terassen:)

Ida var taggad
Sen drog vi igång med lekarna!                               



Stövelkastning på beachvolleyboll plan


stövelkast mästaren

Louise visar sina skills
spänning på högnivå




fick experthjälp vid mätningen






 KIKKI!!
min toppen grymma assistent!

Ida berättar något spännande
men de andra ser lite skeptiska ut:))
hej hej!!

Såpbubblor:))

Min fotograf Andy:))
Hur kul kan man ha med såpbubblor?!
Hur kul som helst!!
och hur vackert som som helst!


bubbel bubbel!!

 
Tjejerna blåser bubblor...                                             
och killarna strir!

peace!

fina Tessan
                                                                             

Patzy och Karin spanar ut över tjärn denna vackra sommardag

hej ANdY!


fina flickor!

hade sån himla tur med vädret då det spöregna på dagen men
fick en jättefin sommardag:)


GRILL

mamma och Katarina var grillmästare..något röda i fejjan
 efter att ståt där några timmar; men var grymma!

mat mat mat!
 Massa Potatissallad & tzatsiki


Visar konsten att grilla en fläskfilé!


vackra Värmland

mera lekar! I LIKE! bygga långa sugröroch sedan sug snabbast:)

 




ÅHH jag fick massa massa fina presenter.
Allt som gör livet lite roligare:)
SPEL; VIN CHOKLAD; SMYCKEN;KLÄDER OCH SKÖNHETSPRODUKTER!!!

Sen blev de mörkt..

         
 med massa dans dans dans...

åh shake shake!!




partytrick:))


en helt underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar