måndag 1 augusti 2011

Lycka i Loppis


I lördags var mamma & jag på Täbygalopp backluckeloppis..det har blivit lite av en tradition att vi åker dit en gång per sommar..men nu får det nog blir fler gånger en så!
FYNDADE massa välbehövliga saker:))
Att gå på loppis ute i solsken är något av det roligaste jag vet:) Man får massa sol på sig utan att man behöver ligga stil och sola; man kan shoppa samtidigt och fynda de mest fina saker! LOVE It.
Köpte dessa skor; bricka och armbanden..

10 kr styck!
LOVE LOPPIS

 en guld peng
även detta halsband blev mitt!

också denna skrivbordslampa fick följa med mig hem i resväskan till Linköping och nu står den så
ståtligt och lyser upp min symaskin

3d view master är ett måste i alla hem..tänk vilket nöje!
  
Mamma var också hel nöjd
och fick med sig hem 75 golfbollar i en låda:)

Mitt mest nödvändigaste köp denna helg
var inte på loppis utan på Åhléns

Denna snyggingen ska få i uppdrag att skydda min dator

 mitt mest nöjdaste köp gjorde jag idag på IKEA!
Denna karljohan SVAMP
WHIIHII snart har jag en egen skog i mitt rum!

Men mitt allra bästa köp var mitt nya objektiv
Canon 50m fast 1,8 som jag tagit alla bilder med!
GRYMT!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar