lördag 24 september 2011

höstkappa & majskolvar


Igår hade jag och Jenny värsta bästa speed shoppingen..jag behövde kompletera upp lite grejer i min resväska & Jenny behövde ett par skor. Hittade super bra grejer! Men mitt bästa var min kappa som jag hittade på H&M. Denna mörkblå i en liten oversize modell med söta rosetter på fickorna och ett band där bak:)
Det bästa var också att hon bakom mig i kön hade en rabatt kupong på 25% på ytterkläder som honinte skulle använda som jag bara fick så där:)) Så himla snällt!! Då blir man riktigt glad!
Hittade även en halsduk, strumpor i massor, hårnålar och smink. Allt på en och halv timme!
Sen gick vi till det ny öppnade stället Hourse and Hounds, en irländsk pub som var jättemysigt inred och hade alla möjliga ölsorter! Super gott!




Idag har jag ränt på stan lite grann i höst solen.

Var på bondens matmarknad vid domkyrkan och köpte på mig lite majskolvar som vi ska ha till kollektivmiddagen imorgon! Jättemysig marknad med massa gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar