torsdag 29 september 2011

Tapas & Barbeque


Igår fyllde Jonas år!
Jag och Karin fixade lite överasknings middag på min balkong..med hemmagjord tapas och rödvin.
Så himla mysigt och man kunde sitta ute på balkongen ända till klockan 22 på kvällen och man kunde skymta alperna.



tapas is the shit!

 mmmmmmm
mmmmmmmmmmmm MUMUS!

väntar på tåget hem


Idag hade vi barbeque After Work på bakgården vid losningen:)
Jätte trevligt med schweizisk öl..men korven i
fralla förstod jag mig inte på:)
men kul att bara hänga och snacka!


några av inredarna som kommer jobba i huset när de är färdigt!
Flo till höger och jag jobbar tillsammans på TagSjälv lagret.
Jättetrevlig & rolig:)Även han som försöker lära mig lite tyska och jag han lite svenska:)
de två orden för idag var roligt och BaginBox:)
Imorgon är de fredag och då har en av inredaren i Lucerne lovat oss en tur på stan!

1 kommentar:

  1. Så himla kul att du lägger upp bilder och visar hur ni har det. Ett jätte stort grattis till Jonas och hoppas han fick en fin födelsedag. Tänk att ni redan har varit där en vecka bara 5 kvar:). Jag följer er här och saknar er på jobb. Kram Caroline

    SvaraRadera