torsdag 24 november 2011

min dag i happis



Eftersom min uppladdning av bilder inte funkar på datorn kommer här lite ifrån min telefon:) små pics på vad jag pysslat med idag!
 Är så himla kul när man hinner gå all in i dukningarna  å man har tiden att flippa ur! Kommer mer bilder sen! Idag har solen tittat fram i Happis..första gången sen jag kom hit och man kan tänka sig in att det är nog fint här när snön kommer:) Har fått lära mig att alla norrläningar badar bastu och äger en skoter. Så igår badade jag också bastu..idag ska jag faktiskt gå och träna pump med en från jobbet. känns bra:)























 
håller på att bli en ljuskrona:))








 
presidentens katter var även där idag och knöt ballonger och sjöng
fick denna fina pudel..undrar om den klarar en flygresa:)









 
mitt hotell rums häng består i te, japp och entourage





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar