torsdag 1 december 2011

Duka till fest

Barnkalas


Här kommer några avbilderna på mina fest dukningar som jag planerade och byggde upp i Happis! Var verkligen superkul!
Detta bord är dukat till ett färgsprackande barnkalas med massa tyg, målargrejer och gossedjur!


´

tjena hej!


Rustik

 

denna dukningen skulle nog passa sig i en gammal slottskammare
eller kanske i ett vardagsrum:)




hade även en wraping dam i varuhuset som lärde oss göra 
servett brytningar som jag fick lära mig att det hette!

Norrländsk



Här kommer min Norrländska Haparanda style dukning...
 luddeskinn, pläd och furumöbler!
Så känns det som man farit norr över:)



Tjejmiddag


ladies ladies dinner! vad mer behöver jag säga:)


slå in med en servett




en orkidekvist i en liten rosa vas
så enkelt så fint


 
Firmafesten



på IKEA work avdelningen dukade jag upp till glöggfest


massa massa glögg!

Julbordet


till Julbordet i kundresturangen gjorde jag en
 ljuskrona av våran dekogran och en heldel pynt & pepparkakor:)



Imorgon är det redan fredag och jag önskar
alla en toppen helg med massa julmys!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar