måndag 20 februari 2012

a bit lost in translation:)



I´m a bit lost in translation men jag gillar det skarp här borta i Fukuoka:)
 Jag är lite yr i bollen av tidskillnaden och av alla intryck men annars är de toppen .
Vårat hotell är också super..ligger mitt i city med pool och SPA.
Men allt är så himla olikt Sverige..övergångställen som spelar en truddelut när det dax att gå över.
Minitåg och plastmat:) Men känns verkligen som jag kommer gilla detta landet!



Vad mina luncher beståt av de senaste dagarna..kan inte säga att mina smaklökar är van med allt..



Bento lådan serveras i dessa fina boxar





efter jobbet idag drog vi iväg på adapter jakt och hittade ett sju vånings stor teknikaffär:)
Nu kan jag iallafall få igång datorn och ladda mobilen.



Även en snabbtitt på en äkta Japansk spelhall..helt full proppad med folk som satt framför maskinerna!


Sedan beställde vi mat i denna maskinen..visste inte riktigt vad det var som jag tryckte på...

men den kom ut så här sen och var riktigt god!


Jonas drog en nitlott och fick något som badade i massa chili och var super stark!


allas mat var stark men som tur var fanns det massa vatten:)



utanför massa resturanger ligger maten gjord av plast för att visa vad som finns på menyn:)

Nu ska jag gå och lägga mig för här är det kväll!

Ha en toppen måndag!
KRAM














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar