onsdag 25 april 2012

up coming weekend





 hej hej! Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Det beror på att min kamera är försvunnen:( så jag kan inte ta några bilder. Blir så himla ledsen i ögat när jag tänker på det. Men hoppas att den snart kommer fram..Här kommer iallafall lite bilder som gör mig på betydligt bättre humör. I helgen kommer hela fab 5 skaran till Stockholm:) whiihii! Robin som köpte ett hus förra året och total renoverade det själv ska nu ha inflyttning fest! Jag är så pepp på att se hur huset har förvandlas. Sen på söndag är det ju kvalborg i Uppsala, det får man ju inte missa så jag gör en favorit i repris och tar med mig Brita, Ida och Tim till Uppsala för att fira valborg hos Andrea!! Och vi hoppas på massa solstrålar på oss!

Kram på er!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar