torsdag 26 juli 2012

26 års dagen


Min 26 årsdag började på allra bästa sätt med frukost på sängen. och inte vilken frukost som helst som Tim hade ordnat. Prinsesstårta och jordgubbar med glass!


Efter att Tim hade åkt till jobbet fick jag besök av mamsen som kom med en picknick korg fullastad med frukost. Så då fick jag sätta mig på balkongen och äta frukost nr. 2. Det är ju det bästa målet på dagen!



Sen på eftermiddagen möte vi upp pappa, Tim och Brita för att ta färjan över till skansen och gå på allsång. När vi kom dit var det värsta kön in. Men det gjorde inte oss nåt, vi skulle ändå ha picknick på grön området så vi hörde musiken men såg inte Måns.


Jag fick en present av Brita


Hej hej pappa!!


 Ett jättefint armband från SNÖ


hej hej mamma!




mums mums!



Här är vi när vi försökte få en glimt av scenen!


När man är på Skansen måste man ha en godisrem:)


picknick nöjda!


Sen fick vi en heltimme extra konsert med gamla Ledin klassiker!
En riktig grym födelsedag:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar