måndag 20 augusti 2012

en augusti helg i gbg


min underbara augustihelg i Göteborg började på Manana. Den bästa tapas baren helt enkelt.
Jag och Brita mötes upp på centralstationen hon från Sthlm och jag från Malmö. Jätte konstigt:)
Vi skulle tillbringa helgen i Göteborg för att fira Karin som fyller år!




Fredagen började med en toppen bra shoppingdag i Göteborg. Var inte alls meningen men jag fick med mig massa bra saker hem!



 Sen efter shoppingen var det dax att åka hem till Karin och börja fixa inför kvällens cocktail party:)
Och Patricia anlände till Göteborg:) Och Anni kom med pizza i massor innan festen började.


och det fin fina födelsedagsbarnet fixar med det sista innan alla kommer.



Innan man fick sin fördrink var man tvungen att lista ut vem man var:)

Det var lite trixigt!


men det var det värt!!


Sen blanda jag och Patzy Mojitos som blev riktigt riktigt goda!
Man känner sig så lyxig när man dricker drinkar.

massa massa tillbehör


hej hej!


och på mitt öra


så söta Anni med en drink


och fina Britis med sin


efter massa roliga lekar tyckte vi det var dags för födelsedags shoten.


som sen bjöds till alla!!


vi freestyle lite i köket med allt som fanns! från smör till glasyr. Kanel och cyennepeppar. Men gott var det:)


sen vidare till spårvagnen som tog oss till avenyn där det blev dans dans hela natten!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar