måndag 14 november 2011

dax för julkulor


Igår stökade jag runt mest hela dagen i mitt rum.
Satte upp hyllor, sydde gardiner och satte upp tavlor.
Det gällde ju att passa på när jag hade betongborren på besök:)
Endel av det jag gjorde igår var att börja julpynta lite smått i mitt rum:)
Hängde upp mina julkulor som jag köpte i Schweiz i fönstret.
Även ett litet ekhollon gömmer sig i samlingen..
Så nu hänger dem så fint mina Schweiziska julkulor i mitt svenska fönster.






Snart är det jul igen..
Idag åt jag pepparkakor med ädelost..kanske bland det godaste som finns.



Även min lilla fågel har fått sin plats i fönstret




www.fotomassan.se/
I helgen ska jag till Sthlm och då är det fotomässan..
Så super passande bra:)
FIck även reda på idag att Robin skulle jobba hela helgen i Canon montern.
Så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar