onsdag 25 december 2013

God Jul ifrån oss

God Jul ifrån Tegelhagen! Igår firades jul Sollentuna, med mamma, pappa, brorsan, Tim, Tims mamma, pappa och syrra. Hela galna goa glada gänget!



Julstämningen var verkligen på topp, granen var så grön och grann. Bordet var dukat med musten redo att drickas.

 Och så klart maten, och i år hade jag verkligen sett fram emot detta Svenska julbord, då det blir mitt första.

 Så pepp på att hugga in på skinkan, prinskorvarna och sillen!

 Sen matkoma i soffan.

Mammi

Och pappa chillar bakom granen


Sen efter att alla vilat upp sig var det dags för julkrig och spelande!





Och jag fick massa fina klappar som jag är så glad över. Hoppas ni också hade en skön och mysig jul och ha en fortsatt mys i mellandagarna. Det ska jag ha, en skön och slapp julledighet i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar